Betaal en verzend informatie

Op onze website doen wij geen betalingen vooraf via Mollie, Ideal of wat dan ook. Dit doen we bewust niet, omdat eigenlijk al onze artikelen op bestelling gemaakt worden. Uiteraard hebben we ook artikelen op voorraad liggen, maar deze zijn ook allemaal met de hand bedrukt, gemaakt, bedacht. Dit houd in dat we ook altijd aanpassingen kunnen doen op voorraad artikelen. Ofwel, eigenlijk is niet 1 artikel het zelfde, meestal willen onze klanten een aanpassing of personalisatie. We vinden het dan ook niet eerlijk om hier een vooruit betaling voor te vragen, omdat het proces van personalisering altijd wat tijd vraagt, dit zou inhouden dat u betaald voor een artikel dat nog niet eens ontworpen en klaar is.

Dit houd in dat alles aanpasbaar is, tot het moment van inpakken. Wanneer u dus nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen heeft, kunnen wij nog wijzigingen aangrengen in de bedrukking e.d. Schroom dus niet om hierom te vragen.

Onderstaande leggen wij dan ook graag even uit hoe het proces gaat:

Het plaatsen van de bestelling

Zie u een artikel naar wens? Plaats deze in uw winkelmandje en doorloop vervolgens het bestel proces. Wilt u niets wijzigen, maar het artikel zoals op de pagina, kunt u dit gewoon doorlopen. Wilt u echter een personalisatie, dan kan dit veelal bij het artikel al doorgeven. Kan dit niet bij het artikel, dan kunt u dit aangeven bij het comment vakje tijdens het bestel proces. Vergeten? Geen probleem, reply de bevestigingsmail, dan kunnen we het daarop ook altijd nog doen. 

Bij bestelling standaard (voorraad) artikelen:

Heeft u  een standaard item besteld? Dan halen wij deze uit de voorraad en informeren u dat het klaar is. Indien u het verzonden wilt hebben, versturen wij u een betaalverzoek. Na betalen versturen wij het artikel op de, voor u, voordeligste en makkelijkste manier.

Bij bestelling Custom-Made artikelen

Wanneer u een custom-made artikel heeft besteld, maken wij het artikel naar wens klaar. We zullen u altijd een voorbeeldje sturen en eventueel om aanvullende info vragen. Wanneer het klaar is, laten we zien hoe het geworden is en bij tevredenheid sturen we een betaalverzoek. Na betaling versturen we bestelling.